آکادمی کتاب فوتبال

ساخت وبلاگ

کمپ تابستانه اکسفورد

اردوي فوتبال آکسفورد يونايتد يک برنامه تمريني را با راهنمايي مربيان آکادمي اين باشگاه انگليسي ارائه مي دهد. دو گزينه برنامه وجود دارد ، يک برنامه فشرده و يک برنامه آموزشي همراه با کلاس هاي انگليسي. مربيان آکادمي يک روش تمريني ايجاد کرده اند که يادگيري را به حداکثر مي رساند و همچنين باعث مي شود که هر ورزشکاري مانند روزي که برنامه هاي مشابه تيم جوانان را انجام مي دهد ، يک فرد حرفه اي باشد.اين اردوگاه تنها 10 دقيقه با مرکز آکسفورد فاصله دارد و براي دختران و پسران 9 تا 17 ساله با سطوح مختلف از متوسط تا پيشرفته برگزار مي شود دو گزينه محل اقامت وجود دارد که در آن شرکت کنندگان بر اساس سن (9-13 يا 14-17) گروه بندي مي شوند اقامت، اتاق غذاخوري ، امکانات ورزشي و کلاس تبادل فرهنگي و سرگرمي، است و افراد يک تايم خاص را براي بهبود زبان انگليسي خود دارند.

 

تمرينات

آکسفورد يونايتد تيمي با صدها سال سابقه است و مهمترين باشگاه اين شهر است. در سال 1893 با نام Headington United تاسيس شد. اين باشگاه در حال حاضر در ليگ دسته سوم فوتبال انگليس، ليگ يک EFL بازي مي کند. اردوي فوتبال آن با هدف شبيه سازي زندگي روزمره يک فوتباليست حرفه اي آکسفورد يونايتد، است

کمپ تابستانه اکسفورد

امکانات تمرين

شرکت کنندگان در اماکن ورزشي محل اقامت خود تمرين مي کنند. آنها در زمين هاي چمن طبيعي و مصنوعي بازي مي کنند و براي آموزش به استخر و سالن ورزشي دسترسي دارند. تمام مربيان اين اردو از باشگاه آکسفورد يونايتد هستند و داراي مجوز UEFA B هستند. آنها سالها تجربه کار با بازيکنان حرفه اي را دارند و حتي برخي از آنها خود فوتباليست هاي حرفه اي بوده اند. در طول فصل آنها روي آموزش بازيکنان خردسال باشگاه کار مي کنند و آنها مي دانند که چگونه بازيکنان را به بهترين شکل نشان دهند آنها بر انتقال ارزشهاي ورزشي سالم از طريق آموزش به جوانان، داشتن هوشمندي و تلاش در فوتبال و زندگي تأكيد مي شود كنند. شرکت کنندگاني که برنامه کلاس هاي انگليسي انتخاب کنند ، هر هفته 15 ساعت تمرين انگليسي دارند. و همه معلمان زبان از يک موسسه حرفه اي به اين اردوگاه مي آيند. کلاسها 100? به زبان انگليسي تدريس مي شوند، از اين رو توصيه مي شود که شرکت کنندگان براي درک مفاهيم اساسي، هم در آموزش و هم در کلاس زبان، حداقل سطح متوسط انگليسي داشته باشند.

 

اردوگاه

اين اردوگاه شرکت کنندگان را به دو گروه تقسيم مي کند: کودکان 9-13 ساله در مدرسه Summer Fields و جوانان 14-17 ساله در دانشگاه آکسفورد بروکس اقامت دارند. هر دو پرديس داراي يک ساختمان مسکوني ، سالن غذاخوري، زمين هاي فوتبال، کلاس هاي درس و … هستند که به شرکت کنندگان اين امکان را مي دهد که بدون نياز به ترک امکانات ، فعاليت هاي روزانه اردو را انجام دهندگروه جوان تر (کودکان 9-13 ساله) داراي اتاق هاي مشترک مدرن و رنگارنگ هستند که هر کدام ظرفيت 2، 3 يا 4 دانش آموز را دارند. حمام توسط 5 دانش آموز مشترک است. از طرف ديگر، گروه هاي بزرگ تر (14-17 ساله) داراي اتاقهاي يک نفره با حمام اختصاصي است که نسبت به محل اقامت گروه جوان نسبتاً ساده تر است. شرکت کنندگان داراي يک تخته کامل هستند که هزينه هاي برنامه گنجانده شده است و تمام وعده هاي غذايي را در اتاق پذيرايي دانشگاه (صبحانه، ناهار، ميان وعده بعد از ظهر و شام) مي خورند.

 

آيا دوره هاي تابستاني آکسفورد ارزش اين را دارند؟

يک کمپ تابستاني آکسفورد ارزش آن را دارد زيرا به کودک شما کمک مي کند تا برنامه هاي دانشگاهي خود را تقويت کند ، تجارب فرهنگي مشهوري را ارائه مي دهد ، به کودک کمک مي کند مسير زندگي خود را پيدا کند ، مهارت هاي حياتي را براي محل کار ايجاد مي کند ، موضوعاتي را آموزش مي دهد که کودک شما ممکن است قادر به يادگيري آن نباشد مدرسه ، پرورش دوستي ...

 

آيا آکسفورد برنامه هاي تابستاني دارد؟

براي تعطيلات تحصيلي در آکسفورد - براي غني سازي شخصي ، پيشرفت تحصيلي يا پيشرفت حرفه اي - به ما بپيونديد. شما در کالج هاي تاريخي آکسفورد يا در خانه Rewley زندگي خواهيد کرد و تحصيل خواهيد کرد ، غذا خوردن در سالن و کاوش در مشهورترين شهر دانشگاهي جهان را تجربه خواهيد کرد.

 

آيا دوره هاي تابستاني آکسفورد رايگان است؟

در تمام برنامه هاي درسي اوقات فراغت وجود دارد که دانشجو ممکن است از برخي از اين برنامه ها لذت ببرد. قوانيني که براي ايمني دانش آموزان رعايت مي شود عبارتند از: کودکان 15-15 ساله.

 

آيا دوره هاي تابستاني آکسفورد آنلاين هستند؟

همان تجربه يادگيري مشهور بين المللي. يک دوره يک هفته اي مدرسه تابستاني آکسفورد را بصورت آنلاين بگذرانيد و از سخنراني ها ، سمينارها و پروژه هاي زنده ارائه شده در Microsoft Teams در آسايش خانه خود بهره مند خواهيد شد.

 

چه چيزي شما را به دانشجويان عالي دوره هاي تابستاني آکسفورد تبديل خواهد کرد؟

تجربه تحصيل در شهر معروف دانشگاه را تجربه کنيد. اين فقط شهرهاي رويايي آکسفورد نيست که اين شهر مشهور دانشگاه را به بهترين مکان براي تجربه زندگي دانشجويي تبديل مي کند. ...

آماده سازي براي آينده ...

رشد شخصي ...

رفاه اجتماعي ...

چشم اندازهاي جديد

 

مدرسه تابستاني يعني چه؟

: يک جلسه مدرسه يا مدرسه که در تابستان برگزار مي شود و دانش آموزان را قادر مي سازد سرعت خود را نسبت به مدرک يا مدرک تحصيلي تسريع کنند ، اعتبارات از دست رفته يا عدم موفقيت را از دست بدهند يا تحصيلات حرفه اي را انجام دهند.

 

برنامه هاي مدرسه تابستاني چيست؟

مدرسه تابستاني کالج يا مدرسه اي است که دوره هاي کوتاه مدت ارائه مي دهد و کلاسها را براي مدت تابستان برگزار مي کند. ... دوره هاي مدرسه تابستاني نه تنها يادگيري جديدي براي شما خواهد بود بلکه نگاهي اجمالي به زندگي دانشگاهي نيز خواهد داشت.

آکادمی کتاب فوتبال...
ما را در سایت آکادمی کتاب فوتبال دنبال می کنید

برچسب : زمين هاي فوتبال, نویسنده : آکادمی کتاب فوتبال faketab بازدید : 100 تاريخ : شنبه 5 تير 1400 ساعت: 12:09